لمپارد : داوید لوئیز فوق العاده است
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

فرانک لمپارد ارزش های داوید لوئیز در چلسی را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، لوئیز با ورودش به چلسی در سال 2011، قدرت حمل توپ و بازی سازی در خط دفاع را به چلسی آورده است.

البته این حرکات لوئیز همیشه به سود چلسی نبوده، اما در تعهد داوید لوئیز به پیراهن چلسی و شور شوقش هنگام بازی کردن هیچ شکی وجود ندارد.
 

ممکن است که هم اکنون بهترین پست برای داوید لوئیز پیدا شده باشد. بنیتز در دیدار مقابل مونتری و استون ویلا از مدافع برزیلی خود به عنوان هافبک تدافعی استفاده کرد که باعث شد داوید لوئیز بتواند بسیاری از ویژگی های تدافعی و همچنین غریزه تهاجمی خود را به خوبی نشان دهد.
 

فرانک لمپارد در گفتگو با سایت باشگاه چلسی زبان به تمجید از لوئیز گشود، اسطوره آبی های لندن گفت : " او قابلیت بازی در هر دو پست را دارد و او مدافع وسط فوق العاده ای نیز می باشد. دیگران می گویند که هافبک مرکزی نیز می تواند پست او باشد، من فکر می کنم که حق با آن هاست. "
 

فرانکی ادامه داد : " در این پست شما باید منظم و در موقعیت های مناسب بازی کنید، در دیدار مقابل استون ویلا لوئیز نشان داد که بازیش منظم است و قابلیت بازی در این پست را دارد. "
 

لمپارد همچنین ادعا کرد که هیچ کس در استمفوردبریج از گل شدن ضربه آزاد داوید لوئیز که از فاصله 25 متری و به زیابیی به تور نشست، تعجب نکرده است.
 

لمپارد اضافه کرد : " شما نمی توانید ساعت هایی که بر روی این کار تمرین می شود را ببینید. داوید مقابل استون ویلا ضربه آزاد را گل کرد و هم اکنون شما در حال دیدن پاداش آن هستید. هنگامی که در چنین منطقه ای ضربه آزادی بدست می آید، همه تصور می کنند که داوید توپ را به چارچوب می زند. "



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12